Välkomna in i silversmedjan!

Välkomna in i silversmedjan!
I min smedja/butik hittar du silversmycken från SUH 925 & Spira design. Smedjan har numera inga fasta öppettider utan jag har "knacka på-öppet" för det mesta! Slå gärna en signal först och kolla om jag är där!

onsdag 2 december 2009

Ny återförsäljare i Kungsbacka!

Från och med idag kan man köpa smycken från SUH 925 hos enmix.se i Kungsbacka!
Denna mysiga lilla butik är fylld med ett urval av god design från olika formgivare, både kända och okända och är väl värd ett besök så här i juletider! Jag känner att jag är i mycket gott sällskap bland formgivare som Ernst Kirchsteiger, Helena Berggren m fl.

Från SUH 925 finns här ett mindre urval av den ordinarie kollektionen och här kommer även att dyka upp modeller som inte återfinns i webshopen ännu.

Hälsningar
Susanne

Inga kommentarer: