Välkomna in i silversmedjan!

Välkomna in i silversmedjan!
I min smedja/butik hittar du silversmycken från SUH 925 & Spira design. Smedjan har numera inga fasta öppettider utan jag har "knacka på-öppet" för det mesta! Slå gärna en signal först och kolla om jag är där!

söndag 13 september 2009

Hur hittar ni till SUH 925?


Jag är nyfiken på hur alla ni kunder därute hittar till SUH 925:s webbshop! Därför inför jag nu en mini-marknadsundersökning: Alla som i sina beställningar anger hur ni hittat till SUH 925 bjuder jag på fraktkostnaden, från och med nu och oktober månad ut.

Skriv i meddelandefältet på beställningsformuläret tex, "via sökning på Google", "annons i månadsmagasin, te x Mama, DV etc", "djungeltelegrafen" eller hur ni nu har hittat hit.

Tack på förhand!
Susanne

Inga kommentarer: