Välkomna in i silversmedjan!

Välkomna in i silversmedjan!
I min smedja/butik hittar du silversmycken från SUH 925 & Spira design. Smedjan har numera inga fasta öppettider utan jag har "knacka på-öppet" för det mesta! Slå gärna en signal först och kolla om jag är där!

torsdag 23 april 2009

Tävling - Vinn ett namnsmycke från SUH 925!

Namnbricka Välvd från SUH 925

Länka till SUH 925 och var med och tävla om ett namnsmycke!
Jag lottar ut en namnbricka i sterlingsilver, valfritt rak eller välvd, samt en matchande ärtlänk ur webbshoppen, värde ca 469:-.

Allt du behöver göra för att delta i utlottningen är att lämna en kommentar och skriva att du vill vara med i utlottningen. Du som har en webbsite eller blogg och länkar till http://www.suh925.se/ får dubbla lottchanser!

Tävlingen pågår till den 15:e maj. Vinnaren presenteras här på bloggen.

Hälsningar Susanne

21 kommentarer:

MiaShopping sa...

Hoppas på tur!

Emelie sa...

.. beställde ditt namnsmycke för ett par veckor sedan och är supernöjd och har fått många kommentarer om mitt vackra smycken och många som frågat vart jag köpt det, så det är många som fått din hemsida...

Hoppas på att du får många nya kunder!

Lycka till!!

Jennie Gustafsson sa...

Har varit inne på din sida ett antal gånger och beundrat de fina smyckena... Tävlingen går ut på min dotters 1årsdag, så jag hoppas att det ger mig lite tur!

Har länkat till min blogg http://jenniegustafsson.bloggagratis.se/

Mvh
Jennie

Anonym sa...

Hej, jag heter Alice är 10 år och bor i Stockholm. Jag tycker att du har en jätte fin hemsida och blogg. När vi kommer till Göteborg i sommar ska jag komma till din smedja och titta.
Glada hälsningar från Alice som hoppas på tur!!!

PS. Om jag vinner får du kontakta min mamma som heter Gudrun

Anonym sa...

Hej jag heter Caroline Håkansson. Jag har just fyllt 13 år. Typ i april...

Jag tror att namnet Caroline skulle se fint ut på ett namn-smycke, tror inte du?

Ha en bra sommar! / Caroline

Njut av livet..Idag sa...

Hej Susanne....
Gud va mycket fina saker, ditt kärleksbrev och för att inte tala om ringen du har som startbild på din hemsida!!
Nu hoppas vi på turen...vinnner jag ett måste jag köpa ett oxå!! hihiii....

Veronica sa...

Hej =) Va roligt med en tävling..Jag är väldigt gärna med i tävlngen. Min blogg är www.metrobloggen.se/veronicaottosson
Tack på förhand =)
Kram

Bella sa...

Kul med tävling och självklart skriver jag om dig på min blogg. Hoppas att det ger många nya kunder. Ha det super ;-)

P.s...lånar en bild också ;-)

Yrvädret sa...

Håller tummarna stenhårt och hoppas på vinst = )

FrkU sa...

Blev SÅ sugen på ett sånt här. Vackra saker gjorda med kärlek, kan det bli bättre.
Självklart finns länk från min sida frku.blogg.se

Unknown sa...

Hej Spira,
var på din utställning i Åsa och är förälskad i dina smycken. Snart är det dags för ett inköp men kanske har jag tur i lotteriet innan dess....

Lycka till med dina fina smycken.

Mvh//Sara

SmulAnn sa...

Jag vill vara med o tävla! jag länkar till dig i min blogg!!!
Kram Ann!

Vilda_s sa...

Åh vad jag blev beroende av dina smycken...VILL VINNA!

Lollo sa...

Hej, deltar gärna i utlottningen av ditt fina smycke och länkar på min blogg sida! :)

Anonym sa...

Hejsan!

Jag har beställt ett smycke med mina killars namn och jag är jättenöjd. Många tycker att det är jättefint och det är ju inte så konstigt för alla dina smycken är jättefina!!!!!Jag vill gärna vara med i utlottningen av ett till smycke.//Camilla Martinsson

Lillemor sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen av ett smycke, jag länkar till dej från min blogg./Lillemor Ivarsson

- Elin Gustafson - sa...

Hej! Klart jag vill vara med och tävla om ett sådant fint halsband!!

Har länkat till tävlingen i min blogg såklart!

http://missdoe.blogg.se/2009/may/tavlar-om-ett-namnsmycke.html

*håller tummarna*

MVH
Elin

Elin sa...

Jag vill vara med att tävla! Jättefina smycken du gör!

Hoppas på tur! :)

Mvh Elin

Anonym sa...

Hade ingen aning om att så fina smycket gjordes i Halland/Åsa. Härligt! Såg artikeln i nån av de lokala Kungsbackatidningarna igår onsdag och blev sugen på nåt nytt till MIG. Hoppas reportaget ger fler nyfikna kunder! /Susanne

Isabelle sa...

Jag vill va med i utlottningen :)

maria holländare sa...

Hej!
Jag är en nybliven mamma till lilla Alwa. Vad vore mer passande att ha sin prinsessas namn hängande på ett smycke nära hjärtat..
Hoppas på tur!
Vänligen Maria